Kancelaria oferuje usługi w zakresie:

1. Prawa ubezpieczeniowego i odszkodowawczego, w tym:

• dochodzenia odszkodowań związanych z wypadkami komunikacyjnymi – szkód w pojeździe

• dochodzenie roszczeń za błędy medyczne oraz związane z odpowiedzialnością cywilną szpitali i palcówek medycznych wynikające z ubezpieczeń dobrowolnych i obowiązkowych

• dochodzenie roszczeń związanych ze szkodami osobowymi – zadośćuczynienia za krzywdę, stosownego odszkodowania, ewentualnych roszczeń rentowych po śmierci osoby bliskiej,  zadośćuczynienia po śmierci osoby bliskiej przed nowelizacją kodeksu cywilnego z 2007 r. – na podstawie art. 445 w związku z art. 24 k.c. – naruszenie prawa do życia w pełnej rodzinie

• dochodzenie roszczeń za szkody majątkowe

• opiniowanie umów ubezpieczenia pod kątem ich przydatności i pełnej realizacji w przypadku powstania szkody

• doradztwo w zakresie zawierania umów ubezpieczenia z wyłączeniem czynności brokerskich i pośredników ubezpieczeniowych określonych w ustawie o pośrednictwie ubezpieczeniowym z dnia 22.05.2003 r. Dz.U. z 2003 r.
    Nr 124, poz. 1154

• sporządzenie opinii prawnych związanych prawem ubezpieczeniowym

2. Prawo cywilne:

• prawo zobowiązań

• prawo rodzinne

• prawo spadkowe

3. Prawo spółek:

• zakładanie spółek prawa handlowego i rejestracja spółek

4. Prawo podatkowe.

5. Zamówienia publiczne.

6. Profesjonalne szkolenia dla kandydatów na pośredników ubezpieczeniowych, agentów oraz pracowników pionów likwidacji szkód.